About Me

Wednesday, September 7, 2011

Palestinian movies

A reconstitution of life within the Palestinian diaspora through the eyes of newlywed couple torn apart by political turmoil (SBS). Classified as PG.


p/s: bila tidur awal sangat dan terjaga tengah malam, patutnya bertahajud dan bertilawah. tapi, manusia dg kekuatan iman mampu istiqamah. istiqamah tidur awal sahaja, the rest part is different.

menenong nenong tak tahu buat apa. kerja bertimbun timbun. atuk colin bila nak sth, mintak macam tu je. kalo ada yg silap, tanya kenapa bo silap, kenapa x buat awal2. nak jawab mcmn.
macam ni ke " sorry. I have disease that whenever I see my bed, I will attach to it for the whole night. So, I cant work at home.

nenong nenong nenong. sampailah mata ngantuk balik. tidor. bangun jam 8/9 mcm tu, terasa sgt "I AM SUCH A LOSER"

ini memang tahap meraban yang kena sorok kat dalam diari je sebenarnya ni. huhu.